Obiceiuri pe care trebuie sa le adopti inainte de a merge la culcare

Obiceiuri pe care trebuie sa le adopti inainte de a merge la culcare

5 obiceiuri pe care trebuie sa le adopti inainte de a merge la culcare

Un lucru e sigur, nu ar trebui sa neglijezi deloc importanta somnului. Atunci cand dormi bine, esti in forma intreaga zi, ai cele mai bune reflexe, esti mai eficient si esti mai sanatos. Nu reusesti insa sa adormi sau sa dormi asa cum trebuie? Iata care sunt obiceiurile de integrat in rutina ta zilnica care te vor ajuta sa ai nopti mai odihnitoare.

Nu rontai inainte de a merge la culcare

Chiar daca digestia ne moleseste si ne face sa ne dorim sa ne culcam, un stomac prea plin este cea mai buna modalitate de a petrece o noapte agitata. Seara, cina ar trebui deci sa fie cat mai lejera si cel mai bine ar fi sa nu mananci prea tarziu seara. Mananca sau rontaie ceva inainte de ora 20 pentru ca organismul sa aiba timp sa digere hrana.

Ai nevoie de un moment de relaxare in baie

Fie ca ai avut o zi lunga la munca, fie ca ai petrecut pana tarziu, cel mai bine ar fi sa te relaxezi inainte de a merge la culcare in baie. Fa baie sau dus, spala-te pe maini si pe fata, spala-te pe dinti, adauga putina crema pe fata si esti gata sa mergi la somn dupa un moment de relaxare.

Ia pe tine cea mai frumoasa si mai pufoasa pijama

Nu trebuie sa dormi cu hainele care au fost toata ziua pe tine. Vei duce bacterii nedorite in pat si pijamaua este cea care iti va oferi un confort optim. Mai ales daca alegi cele mai moi si mai pufoase materiale.

Aeriseste camera

Inainte de a merge la somn, cel mai bine ar fi sa aerisesti macar 10 minute. Vei elimina eventualele mirosuri neplacute care iti pot afecta somnul, vei reinnoi aerul si vei reimprospata in acelasi timp aerul. Ei bine, da, chiar si pe timp de vara. Temperatura ideala ar trebui sa se afle intre 16 si 18 grade pentru cel mai odihnitor somn.

Fara ecrane sau televizor in dormitor

Nu se recomanda deci sa arunci un ochi la telefon inainte de somn, nici sa te uiti la un film. Lumina albastra a ecranelor este cea mai buna modalitate de a-ti strica somnul. Inainte deci cu 30 de minute inainte de somn, spune Nu ecranelor. Noaptea ta va fi cu siguranta cea mai relaxanta. Fara telefoane, fara tableta, fara calculator sau fara televizor.

CATEGORIES
Share This