Cauți modalități de a-ți promova afacerea online, dar de fapt consumatorii te caută pe Google. Ca să te poți „întâlni” în sfârșit, cu ei, ia notă de aceste 10 metode inovatoare și oferă afacerii tale oportunitatea de a rămâne pe linia de plutire.
Modalități de promovare online a afacerii tale
Crearea de materiale relevante pentru afacerea ta și distribuirea în online sunt toate modalități de a arăta ceea ce ai construit. Feedback-ul bun al clienților și participarea la concursuri pentru afacerea ta vor avea, de asemenea, un impact pozitiv asupra imaginii mărcii tale, deoarece îți vor spori reputația. Acum, să aruncăm o privire la cele 10 metode inovatoare de promovare a afacerii tale online.
1. Află cât mai multe despre clienții tăi
Deși acest pas trebuie finalizat înainte ca afacerea să fie promovată, nu strică să o faci imediat. Când promovezi o afacere, este esențial să înțelegi publicul țintă și ca afacerea ta să îndeplinească nevoile și cerințele acestora. Există mulți factori de luat în considerare atunci când vine vorba de a oferi clienților tăi cele mai bune soluții și servicii posibile.
2. Începe să scrii pe blog
Blogging-ul este una dintre cele mai eficiente metode de promovare a afacerii tale online și te poate ajuta să-ți formezi un număr fidel clienți. Explicația pentru aceasta este foarte simplă. Poți câștiga încrederea cititorilor tăi creând conținut de calitate și util. Scopul tău trebuie să fie să atragi cât mai mulți clienți.
3. Alătură-te dezvoltatorilor și antreprenorilor pe rețelele sociale
Fii mai proeminent în grupurile și forumurile Facebook, în special Linkedin și Twitter, pentru a obține expunere în rândul antreprenorilor și dezvoltatorilor în general. În schimbul comentariilor lor despre afacerea ta, le poți oferi cupoane gratuite pentru a încerca produsul, serviciul sau aplicația ta.
4. Adresează-te influencerilor și agențiilor de marketing
Cu ajutorul influencerilor poți depăși sfera ta obișnuită de influență și, adesea, aceste conexiuni externe sunt exact ceea ce are nevoie afacerea ta. Crearea de relații sincere, autentice și reciproc avantajoase cu influencerii, te poate ajuta să-ți promovezi afacerea. Influencerii sunt indivizi care au capacitatea de a influența deciziile de cumpărare și implicare ale unui anumit grup.
De asemenea, o agenție de marketing îți va prelua întreaga sarcină de promovare a business-ului tău. Specialiștii în publicitate se vor ocupa de toate canalele prin care-ți pot aduce afacerea mai aproape de clienți!
5. Creează un videoclip introductiv pentru afacerea ta
Trebuie să fii precaut în acest caz. Trebuie să iei în considerare un videoclip pentru afacerea ta, numai dacă ai demonstrat că ai cunoștintele necesare și ai câștigat o oarecare încredere. Nu trebuie să cheltui mulți bani pentru a crea un videoclip pentru afacerea ta.
6. Vizează o listă de mail-uri
Enumeră toate contactele tale, trimite-le prin e-mail oferta ta impecabilă și optimizează mereu textul mail-ului.
7. Conectează-te cu oamenii
Promovarea afacerii începe cu mult înainte de a o lansa. Poți începe să te adresezi clienților făcând o listă cu toți cei cărora le-ai vândut vreodată și chiar cu cei care tocmai s-au înscris pentru buletinul tău informativ. Trimite-le prin e-mail și cere-le 5 minute din timpul lor. Clienții tăi sunt foarte ocupați, așa că încearcă să le oferi ceva care să te sprijine.
8. Comunicare
Acest lucru este important de înțeles. În primele etape ale afacerii tale, obiectivul tău principal trebuie să fie păstrarea utilizatorilor, nu achiziționarea lor. Să presupunem că reușești să atragi un grup mic de utilizatori care te vor sprijini în revizuirea intensă a obiectivului afacerii tale și care vor rămâne loiali mărcii tale. În acest caz, vei străluci și vei depăși cel mai mare obstacol.
9. Scrie postări pe alte site-uri
Încearcă să postezi un articol legat de afacerea ta sau de piața de nișă pe un blog de înaltă autoritate în domeniul tău. Nu numai că îți vei putea oferi cunoștințele, dar poți obține și puțin trafic pe site. Cu cât ai mai multe linkuri externe, cu atât este mai bună clasarea ta pe Google.
10. Creează un canal video pe YouTube și încearcă marketingul de gherilă
Nu uita să postezi lucruri interesante în mod regulat, fie că este vorba despre cele mai bune seriale, actualizări de dezvoltare, știri, sondaje ale utilizatorilor sau contribuții ale utilizatorilor.
Următorul nivel al marketingului digital
Prin marketing digital, înțelegem crearea și distribuirea de conținut pe canalele media digitale, cum ar fi site-uri web, pagini de destinație, rețele sociale, e-mail și aplicații mobile. Următorul nivel în marketingul digital înseamnă colectarea de date fără terți, prin formulare online, micro și nano influenceri care vor fi în continuare importanți, mai mult e-comerț în Social Media, mai mult conținut vizual și stories, mai mult marketing personalizat, video marketing și live-uri etc. Aceste tendințe sunt următorul nivel al marketingului digital.