Motive pentru care trebuie sa ai activitate si in mediul online

Motive pentru care trebuie sa ai activitate si in mediul online

 

Pandemia de coronavirus ne-a dat tuturor viețile peste cap, așa că nu este de mirare că o mulțime de schimbări au avut loc, în cam toate domeniile de activitate. Pentru cei care aveau o afacere clasică, de vânzare a unor produse sau servicii, a fost cu adevărat dificil, până au înțeles că trebuie să facă și ei o schimbare. Majoritatea oamenilor apelează tot mai mult la mediul online, așa că dacă vrei și tu să ai parte de un business de succes, este voie să faci unele schimbări în acest sens. Află din rândurile de mai jos motivele pentru care trebuie să vinzi și tu online.

 

Ești mereu la dispoziția clienților

 

Dacă ai analizat doar puțin situația ai observat și tu că a fost foarte dificil pentru majoritatea magazinelor din mediul offline să facă față cu brio noilor provocări, așa că din păcate au trebuit să fie închise. În schimb, magazinele online au avut parte de vânzări record, la care poate nu s-ar fi gândit în urmă cu câțiva ani. Este și normal pentru că în timp ce pentru magazinele fizice era nevoie de respectarea anumitor reguli impuse de autorități, în mediul online toate aceste restricții nu existau. Mai mult chiar, un magazin online este deschis non stop, este permanent la dispoziția clienților, în orice zi din ani. Nu mai este nevoie să ieși din casă, plasezi comanda de oriunde. Prin urmare, aliază-te și tu la acest curent și deschide un magazin online care să te ajute să fii mult mai vizibil pentru clienții tăi.

 

Fii în pas cu vremurile

 

În această perioadă, tot mai mulți oameni de afaceri au înțeles că au nevoie de un magazin online. Fii și tu în pas cu vremurile, pentru că și după ce va trece această perioadă grea, oamenii vor prefera să își facă multe dintre achiziții de pe internet, pentru că este mult mai comod pentru ei așa. Vânzările online chiar reprezintă viitorul, așa că dacă vrei să reușești, îți recomandăm să faci tot ce îți stă în puteri pentru a face parte din el.

Nu trebuie acum să intri în panică, pentru că este un domeniu total nou pentru tine. Apelează la o echipă de specialiști care se ocupă special cu așa ceva, și vei vedea că lucrurile sunt mult mai simple, iar business-ul tău va atinge noi culmi, ceea ce nu poate fi decât un lucru bun.

 

Mai multă vizibilitate

 

Un magazin fizic funcționează după un anumit program, așa că nu îți spunem o noutate. Cu ajutorul unui magazin online vinzi oricând, chiar și de Revelion, dacă atunci a fost făcută comanda clientului. Propriu-zis, ești mereu la dispoziția lor, ceea ce înseamnă că ești mult mai vizibil decât până acum.

 

Granițele nu mai există pentru tine

 

Cu un magazin fizic, ești un simplu comerciant local, și doar în cele mai bune cazuri ești cunoscut la nivel regional, iar național cu atât mai rar. Nu este de mirare că cifra de afaceri este cum este. Dacă în schimbi te orientezi rapid și deschizi un magazin online, poți avea clienți de oriunde, chiar și din alte țări. Nimic nu este imposibil, iar aceasta duce și la încasări mai mare.

 

Faci economii

 

Un magazin în mediul offline presupune costuri mari cu plata utilităților, a chiriei, a salariilor pentru angajați și multe altele. Ca să nu mai amintim de faptul că trebuie să investești bani serioși în promovare. Destul de costisitor, nu? Lucrurile sunt mult mai simple în mediul online, pentru că reduci mult toate aceste cheltuieli. Practic, cu foarte puțini bani reușești să faci un profit mai mult decât frumos.

 

Feedback rapid cu clienții

 

Cu ajutorul unor formulare de pe site-ul tău poți intra mult mai ușor în contact cu clienții, vei putea avea un feedback rapid și eficient, astfel încât să faci din timp eventualele modificări care să te propulseze rapid în topul preferințelor. Și, pentru clienții fideli, există și multe metode prin care te poți asigura că te vor prefera mereu pe tine, iar despre toate acestea discuți și cu echipa de marketing care lucrează pentru tine.

 

Poți vinde mai mult

 

Un magazin clasic are un spațiu destul de limitat, unde se poate prezenta în fața clienților doar cu un număr restrains de produse. În schimb, în mediul virtual, aceste limite pur și simplu nu mai există, pentru că poți afișa oricât de multe produse dorești. Nu-i așa că sună bine? De asemenea, în acest fel, crește și valoarea coșului de cumpărături. Faptul că nu mai este presat de timp sau de alți cumpărături care așteaptă în urmă, îl face pe client să devină mult mai relaxat și astfel va putea achiziționa mult mai multe produse. Mai ales că și magazinul tău online este unul de unde poate alege multe produse pe placul lui.

 

Ușor și ieftin de promovat

 

Fără îndoială că un magazin online este mult mai ușor, dar și mai ieftin de promovat față de unul clasic. Poți discuta mai multe cu specialiștii de la o firmă de marketing și te vei convinge că nu am exagerat cu nimic. Vei plăti cu mult mai puțin pentru o promovare perfectă pentru magazinul tău online, care va ajunge și la o categorie mai largă de persoane. Cu aceeași bani, în mediul offline, cel mult ai fi reușit să te faci cunoscut în fața potențialilor clienți din orașul tău! Acum, lumea îți stă la picioare, las-o să te descopere!

 

CATEGORIES
Share This