Cât de ușor este să te ocupi de promovarea afacerii tale în mediul online? Dacă ai în vedere toate canalele de promovare disponibile, deloc ușor. Dacă ai în vedere doar canalul organic, prin intermediul SEO, răspunsul este același – deloc ușor.
Este foarte dificil să acoperi toate aspectele care pun bazele unei strategii SEO excepționale. Astfel, mai devreme sau mai târziu, vei avea nevoie de servicii SEO profesionale. Citește în continuare pentru a află cum schimbă specialiștii jocul optimizării pentru motoarele de căutare!
Tehnică „zgârie-nori” (the skyscraper technique)
Această tehnică nu este deloc dificilă, implicând doar trei pași. Desigur, în spatele acestora se ascunde un expert în identificarea cuvintelor cheie și în structurarea conținutului, fie că este vorba despre o pagină sau despre un articol de blog.
Tehnică zgârie-nori implică îmbunătățirea unei fundații sau clădiri deja construite de către competiție. Mai exact, trebuie să găsești articole/conținut popular în nișă în care activezi, apoi trebuie să creezi ceva mai bun pe baza descoperirilor și în ultimul rând să promovezi conținutul creat pe motoarele de căutare.
În alte cuvinte, ceea ce oferă afacerea ta din punct de vedere al conținutului trebuie să fie mai bun, mai detaliat decât ceea ce oferă competiția. O agenție care oferă servicii SEO profesionale te poate ajută să pui la punct o strategie de conținut excepțională!
Google vede diferit paginile web
Există foarte multe moduri în care poți construi o pagină web – diferite tipuri de cod, de imagini și chiar de text. Acest lucru nu este, în general, o problema – ceea ce construiești, asta vezi la final, după ce lansezi website-ul. Totuși, este posibil că o parte din lucrurile pe care utilizatorii le pot vedea pe website-ul afacerii tale să nu fie văzute de Google.
De exemplu, imaginile introduse prin elemente de tip CSS nu pot fi citite de Google în momentul în care motorul de căutare îți analizează pagină (și implicit o clasează în SERPs). Probleme similare pot apărea și la nivel de conținut. Un specialist care oferă servicii SEO profesionale nu numai că va verifică fiecare pagină prin intermediul Google Search Console, dar va ști cum să rezolve eventualele probleme care afectează vizibilitatea website-ului tău.
Link-uri externe, dar și interne
Introducerea de link-uri externe și interne poate fi văzută că o adevărată artă. În primul rând, aceste link-uri trebuie să fie utile pentru utilizator. Apoi, ele trebuie să transmită puterea pe care o au către pagini cu adevărat relevante, conform cuvintelor asupra cărora sunt introduse.
Un link intern care duce către un produs din categoria B, dar introdus într-un cuvânt aferent produselor din categoria A nu este de ajutor. Totodată, link-urile externe care trimit către conținut diferit față de cel al cuvintelor poate fi considerat inutil de către utilizator, dar și de motoarele de căutare.
Dacă beneficiezi de servicii SEO profesionale, fiecare pagină sau articol de blog fără link-uri interne și externe va beneficia de tratament special în vedere realizării unei rețele complexe de link-uri și pagini care se ajută între ele, mărind astfel autoritatea și implicit poziția website-ului în motoarele de căutare.
Vrei să afli mai multe despre o oferta completă de servicii SEO profesionale? Expertii The Markers îți stau la dispoziție – programează o întâlnire chiar azi și află cum poate fi îmbunătățit website-ul afacerii tale!