Unul din cele mai utilizate instrumente de marketing este reprezentat de cartile de vizita. Pot fi de mare ajutor in ceea ce priveste afacerea ta. Cu ajutorul lor, informatiile despre tine si compania ta vor fi propagate mult mai usor de catre persoanele tinta.
Crearea unei carti de vizita atractiva este reprezentata de catre design-ul grafic si formele pe care le pot avea cartonasele pe care o sa fie imprimate informatiile de care ai nevoie. Tipul cartilor de vizita te ajuta sa fii intotdeauna in centrul atentiei, datorita scopului pe care il doresti, iar formele lor pot avea: colturi rotunjite, colturi ascutite sau forme speciale, in forma de delfin, buze, aparat foto si multe altele.
Categoriile de carti de vizita se impart in: carti de vizita pentru afaceri, beauty & spa, evenimente & entertainment, moda & bijuterii, religie, turism & natura, agricultura, IT & software, constructii, copii & educatie, juridic & politic.
Cum poti crea o impresie buna cu ajutorul cartilor de vizita?
In mediul de afaceri, o carte de vizita este aproape indispensabila. Acorda-i importanta cuvenita si fa-o sa fie speciala. Stim cu totii ca pe orice nisa concurenta e mare, iar primul pas pentru a o depasi este sa te diferentiezi de restul chiar si prin cele mai mici detalii.
In primul rand, inainte de a realiza o carte de vizita, este important sa identifici obiectivul pentru care doresti una. Aceasta poate fi un instrument de marketing sau un mod de a te evidentia. Imbinarea celor doua scopuri, dar fara a stabili care din ele primeaza, poate duce la o carte de vizita memorabila si un plus la capitolul imagine.
In al doilea rand, informatiile de pe cartea ta de vizita trebuie sa fie clare si corecte. Este important sa te asiguri ca toate caile de comunicare sunt acoperite, pentru ca potentialii clienti si colaboratori vor dori sa intre in contact cu tine.
Informatiile care nu pot lipsi de pe o carte de vizita sunt: numele, numerele de telefon, adresa de e-mail, adresa biroului si website-ul. Include pe cartea ta de vizita si adresele de pe retelele de socializare: Facebook, Twitter si chiar Instagram. Pentru o carte de vizita de calitate, opteaza pentru un suport de calitate. Acestea pot fi realizate pe carton, pe plastic transparent, folie magnetica si nu numai. In ceea ce priveste cartoanele, poti alege dintr-o gama variata: plastic, lac selectiv 3D, lemn si metal.
Cum sa faci cartile de vizita sa fie mai atractive?
Cu cat modelul cartilor de vizita sunt mai profesionale, cu atat afacerea ta va avea mai mult succes. Nu vorbim doar de niste cartonase cu datele tale de contact. Vorbim despre cea mai folosita unealta de marketing.
Pentru a face o impresie puternica asupra celui care le primeste, ofera o atentie sporita serviciilor de creare carti de vizita online. Iata cateva idei de a le face atractive si de a te asigura ca cel care le primeste le si pastreaza:
- Calitate creare carti de vizita online. Inainte de a se uita pe continutul unei carti de vizita, orice persoana va judeca aspectul acesteia.
- Multifunctionalitate. O carte de vizita atractiva trebuie sa contina toate datele de contact: nume, adresa, functie, telefon, adresa de e-mail si site-ul web. Dar daca se adauga si o cauza pe care o sustii, vei avea un punct de plecare in orice discutie cu potentialii clienti.
- Adauga o imagine si un nume. Adaugarea fotografiei persoanei ce are numele pe cartea de vizita, il va ajuta pe potentialul client sa il recunoasca in viitor. Si de asemenea, ofera un aer familial companiei pe care o reprezinta.
- Design si forma. Foloseste culorile brand-ului pe care il reprezinti. Ai grija sa creezi un design simplu si memorabil.
Oportunitate de informare a oamenilor cu privire la produsele tale
Fii creativ, dar pastreaza o nota cat mai simpla. Evita sa aglomerezi prea mult cartea de vizita. Oamenii nu trebuie sa se simta coplesiti de prea multe imagini sau fonturi diferite. Pentru asta, te poti folosi, dupa preferinta, de ambele fete ale cartii de vizita.
Opteaza pentru o carte de vizita de dimensiuni normale in format portret, cu un design atractiv, in culorile reprezentative companiei tale. Nu uita ca poti opta si pentru rotunjirea colturilor. Asta poate oferi un plus de profesionalism. Conteaza foarte mult gama de culori, forma si dimensiunea fontului, modul de aranjare.
Foloseste cartea de vizita ca o oportunitate de informare a oamenilor cu privire la produsele sau serviciile tale. Acest lucru poate fi realizat cu ajutorul logoului sau al unui slogan. O carte de vizita eficienta trebuie sa contina obligatoriu logo-ul companiei, pentru o buna identificare.
Crearea unei imagini solide cu ajutorul cartilor de vizita
Consolidarea imaginii firmei sau a afacerii, crearea identitatii corporative, cresterea numarului de clienti este posibila cu ajutorul cartilor de vizita atractive. Tipul ales poate transforma o bucata de plastic fara chip, intr-un purtator eficient de imagini si texte publicitare.
Desi majoritatea oamenilor considera ca o carte de vizita trebuie sa cuprinda doar numele companiei in cauza si al unei persoane reprezentative din cadrul acestuia, aceste informatii nu sunt suficiente, si nici eficiente in aceasta formula. Prin urmare, daca vrei sa obtii o carte de vizita reusita care sa contribuie la promovarea si consolidarea imaginii companiei pe care o conduci sau pentru care lucrezi, ai grija ca aceasta sa contina urmatoarele elemente cheie, dupa cum urmeaza:
- numele companiei, respectiv al unei persoane de contact.
- adresa fizica a companiei, respectiv adresa de e-mail in cazul in care este vorba despre activitate in mediul online, dar si numerele de telefon.
- logo si slogan. Aceste doua elemente trebuie sa fie incluse pe cartea de vizita, deoarece au rolul de a consolida identitatea vizuala si verbala a companiei tale.
- scurta lista cu produsele sau serviciile oferite.
Un model de carte de vizita este un fel de instrument de publicitate care poate fi o forma de marketing de succes. Prezinta stilul corporativ al companiei. Printre numeroasele companii, creeaza o anumita imagine recunoscuta care iti va permite sa te distingi printre concurenti.