Una dintre cele mai mari provocari pe care proprietarii de afaceri o infrunta este stabilirea unei identitati puternice pentru brandul lor. In timp ce multi se concentreaza pe o promovare prin metodele traditionale de marketing, cum ar fi publicitatea la tv, radio, pe retelele sociale etc., exista o tehnica de marketing foarte simpla pe care multi tind sa o rateze. Este vorba de tipizate personalizate. Tipizatele fac parte din categoria produselor tipografice cel mai des utilizate. Datorita vizibilitatii lor, sunt instrumentele perfecte pentru a fi personalizate cu elementele tale de brand.
Afacerile nu se refera doar la idei inovatoare si produse utile. Ar trebui sa stii cum sa-ti promovezi marca in interiorul si in afara biroului. Un instrument de marketing dinamic care poate ajuta sunt tipizate personalizate. Acestea pot juca un rol important in cresterea gradului de constientizare a produselor si serviciilor tale.
Fiecare comunicare pe care o transmite afacerea ta este o reprezentare a modului in care vrei sa te vada ceilalti. Una dintre cele mai bune modalitati de a face o impresie deosebita este prin tipizate personalizate. Tipizatele personalizate au multe caracteristici, mai jos regasesti cateva motive pentru care sa alegi tipizate personalizate:
Tipizatele personalizate te ajuta sa fii vizibil
De la coli personalizate pentru clienti, pana la facturi si chitante personalizate, toate tipurile de comunicari pe care le trimite afacerea ta ar trebui sa fie recunoscute instantaneu ca provenind de la tine. Asadar, asigura-te ca utilizezi tipizate personalizate pentru a te face remarcat.
Fiecare scrisoare pe care o trimiti ar trebui sa fie tiparita cu un antet personalizat, cu sigla companiei tale si fontul pe care il utilizezi cel mai des. Acesta ar trebui sa se potriveasca cu designul cartii tale de vizita.
Arati ca iti pasa
Daca investesti in tipizate personalizate, clientii isi vor da seama ca iti pasa de afacerea ta. La urma urmei, tipizatele sunt ca o carte de vizita. Astfel, ai la indemana instrumente importante care te pot ajuta sa excelezi.
Tipizatele personalizate te ajuta la consolidarea marcii
Tipizatele care prezinta logo-ul sau schema de culori ale companiei sunt o modalitate excelenta de a-ti consolida in mod subtil afacerea in mintea consumatorilor.
Tipizatele te ajuta la promovarea marcii
Chitantele personalizate ofera o oportunitate excelenta de a-ti promova afacerea si de a implica clientii. Poti adauga un text de subsol in partea de jos a chitantelor pentru a le multumi clientilor sau pentru a promova o vanzare sau un eveniment viitor.
Ofera un scop clar
O hartie simpla cu note despre o comanda poate fi usor confundata cu altceva decat cu o factura. Cu toate acestea, o foaie de hartie cu sigla companiei tale, cu detaliile clientilor si lista de produse detaliata este mai usor de recunoscut ca o factura.
Creeaza o imagine profesionala
Unul dintre obiectivele principale este sa faci o prima impresie deosebita. Vor exista o multime de oameni care nu au intrat inca in contact cu marca ta. Prin crearea de tipizate personalitate, arati ca iti pasa de afacerea ta. De exemplu, trimiterea unei scrisori cu propriul design personalizat cu antet in partea de sus arata ca ai depus timp si efort in comunicare, ca esti mandru de afacerea ta si iti pasa de destinatar.
O afacere trebuie sa arate profesional ca un potential client sa o ia in serios si sa aiba incredere in produsele si serviciile sale. Prin tipizate personalizate, bine concepute, iti va creste credibilitatea pe piata. De exemplu, clientii potentiali care iti vor observa tipizatele personalizate vor aprecia atentia ta la detalii. Acest lucru poate ajuta la stimularea unui sentiment de incredere.
Detaliile despre compania ta: la indemana clientilor
Indiferent de tipul de tipizate personalizate pe care le alegi, exista ceva ce ar trebui sa incluzi intotdeauna: datele tale de contact. Ca si in cazul oricarui tip de tipizate personalizate, motivul pentru care acestea sunt atat de eficiente este faptul ca sunt concrete. Un e-mail se poate pierde, dar o bucata de hartie reala este mult mai greu de ignorat sau de pierdut.
Tipizatele personalizate se potrivesc multor domenii de activitate:
Poti folosi tipizate personalizate daca lucrezi in domeniul financiar contabil deoarece poti alege personalizarea facturilor, avizelor de insotire a marfurilor, chitantele, monetarele.
Daca lucrezi in domeniul bancar, se pot personaliza ordinele de plata. In domeniul turistic se pot personaliza notele de plata, bonurile de consum.
Pentru domeniul medical poti alege tipizate personalizate precum: fise de consultatii, retete, registre, adeverinte, bilete de internare, certificate sanitar-veterinare de transport.
In domeniul transporturilor se pot personaliza biletele cu valoare fixe, cele cu mai multe valori functie de distante.
Daca lucrezi in domeniul de organizare a evenimentelor, poti alege personalizarea biletelor la teatru, la film sau alte spectacole.
Pe langa aceste domenii, exista multe alte tipuri de tipizate personalizate de unde poti alege.